ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΕΟ Δ.Σ. Ε.Ο.Κ.

Το Δ.Σ της Ε.ΚΑ.Σ.ΚΕ.Μ. απέστειλε την παρακάτω Συγχαρητήρια Επιστολή “Κύριε Πρόεδρε, Με την ευκαιρία της επανεκλογής σας, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε εσάς και σε όλα τα μέλη που απαρτίζουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΟΚ. Ευχόμαστε εγκάρδια η…





